بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین

مریم طاهری؛ داود مشهدی حیدر

دوره 8، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 83-107

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.47522.437

چکیده
  با توجه به قلت مطالعات در مورد تأثیر ارزیابی پوشه ای بر مهارت نوشتاری زبان آموزان زبان انگلیسی، و همچنین تاثیر تعامل بین ارزیابی پوشه ای ومیزان مهارت خود محوری زبان آموزان، پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر روی بهبود مهارت نوشتاری دانشجویان کارشناسی با میزان مهارت خودمحوری بالا و میزان مهارت خودمحوری پایین انجام ...  بیشتر